SİPARİŞ BİLGİSİ, KARGO VE TESLİMAT
Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir?
Siparişinizi, saat 14.00’e kadar verilen siparişlerde aynı gün kargoya vermeye çalışmaktayız. Ancak sipariş yoğunluğuna bağlı olarak siparişiniz en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilebileceğini de anımsatmak isteriz.
Pazar ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler ne zaman kargoya verilir?
Siparişleriniz bir sonraki iş günü 18:00'a kadar teslim edilir.
Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?
Siparişleriniz "YURTİÇİ kargo" ile ulaştırılacaktır
Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?
Eget.com.tr’den yapacağınız 2000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz.
İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?
Anlaşmalı olduğumuz ‘YURTİÇİ Kargo’yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için bunun dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.
Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?
‘Siparişlerim’ sayfasından tüm siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca e-posta yoluyla yapılan kargonuzun yola çıkma bildiriminde de siparişiniz ile ilgili ayrıntıları bulabilirsiniz.
Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?
Siparişlerim sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip “Kargo Takip’ bağlantısına tıklayarak kargonuzun sevkiyat durumunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda e-posta ile bilgilendirileceksiniz.
Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
"Sipariş adresinizi ‘Hesabım’ sayfasında bulunan ‘Adreslerim’ bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında ‘Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum’ butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak görünecektir. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.
Kargo yetkilisi teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?
Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. Üç gün içerisinde paketinizi şubenden almamanız durumunda siparişiniz tarafımıza geri döner.
Kargoyla gelen ürünüm zarar görmüş. Ne yapmalıyım?
Kargonuzu mutlaka kargo yetkilisinin yanında açmanızı öneriyoruz. Ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçiniz.
Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?
Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunlar için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 7 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun ardından size verilen ‘kargo gönderi kodu’ ile ürününüzü hiçbir “kargo ücreti” ödemeden geri gönderebilirsiniz.
Yurtdışına teslimat yapıyor musunuz?
Eget.com.tr üzerinden verilen siparişlerin teslimatı şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde yapılmaktadır.