İade ve İptal Koşulları

İADE VE İPTAL KOŞULLARI

Bizler için müşterilerimiz özeldir. Her ürünümüzü özenle oluşturduğumuz ve sizlerin memnuniyetine hedeflediğimiz halde eğer satın aldığınız ürünü iade etmek isterseniz, aşağıdaki şartlarda iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünün iade sürecini başlatmak için siparis@eget.com.tr adresine bir e-posta göndermeniz gerekmektedir. Temsilcimiz iletinize karşılık olarak adres bilgimizi ve kargo şirketi müşteri numaramızı size iletecektir.

TÜKETİCİ, cayma hakkının hukuka uygun olarak kullanıldığı durumlarda iade işlemini gerçekleştirirken SATICI tarafından kendisine bildirilen taşıyıcıyı tercih edecektir. Tüketici malın ayıplı olması durumu hariç olmak üzere cayma hakkını kullanmış ise iade edilecek ürünleri mesafeli satış sözleşmesinde belirtilen anlaşmalı kargo şirketine iade masrafları tüketiciye ait olmak üzere teslim etmelidir. Malın ayıplı olması durumunda tüketici şözleşmede belirtilen anlaşmalı kargo firması haricinde bir taşıyıcı ile ürünü iade eder ise iade masrafları yine tüketiciye ait olacaktır.

Ürünün iadesinin kabul edilebilmesi için kullanılmamış, ambalajının zarar görmemiş olması ve mutlaka irsaliye ve faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Kurumsal fatura düzenlenen müşterilerin para iadesi için mutlaka kargo bedelini dahil etmeksizin bir iade faturası düzenlemeleri gerekmektedir.

Ürün iadesi elimize ulaştıktan sonra en geç 3 gün iş günü içerisinde ürün bedelinin iadesini gerçekleştirmekteyiz. Kredi kartı iadelerinde bankalara bağlı olarak bedelin ekstrenize yansımasının bankalara göre değişkenlik gösterebileceğini belirtmek isteriz.

Sitemiz üzerinden alışveriş yaptıktan sonra siparişinizi iptal etmek isteyebilirsiniz. Bu durumda, üyelik bilgilerinizi kullanarak siteye girmenizi ve siparişinizin iptal sürecini başlatmanızı rica ederiz.

İptal ve iade koşulları hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz lütfen Mesafeli Satış Sözleşmesini inceleyiniz.